Mrtmn Leylaaa38 benimde öyleydi 7 haftada başladı tiksinti bulantı 13.haftadayım hala devam ediyor bende seviniyordum ne güzel bulantı vs olmuyacak heralde diye inşallah sizde olmaz
Merveemin_96 Leylaaa38 şimdi estrofemi bire düşürdü cuma günü bırakacam onuda, kalçadan puluton verdi beş günde bir, fitile aynı devam, cıvıtıcıda aynı şekil şükür baya azaldı
Leylaaa38 Merveemin_96 prednolu niye bıraktırmadı acaba? Onu kalp atışından sonra hemen bıraktırıyormuş
Meli41 Kızlar aranızda 4. Gün embriyo transfer olanınız var mı? Bugün transferin 10. Günü ve adette olan belirtiler var resmen gaz ağrısı transfer gününden beri var kasıklarım çok ağrıyor
Merveemin_96 Meli41 4 cü gün ilk defa duydum canım benimki 5 gün kasık ağrısı bir belirti inşaallah tutunmuştur
Kimkibu Denim benimde o dönem gaz sancım oldu cok ama kullanılan ilacların yaptıgını söylemisti doktorum.. insallah tutar sağlıkla olur bebeiniz 😊
Ekvatoral Denim benim de 14 toplammıştı. Aynı şikayetlerle başladı endişelenmiştim. İnşallah mutlu haberi alır sıkıntısız sağlıklı bir gebelik neticesinde yavrunuzu/yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🌸
Ekvatoral Aysenur-ozturk Benim de bulantı kusma baş dönmesi halsizlik vs gibi belirtim olmadı hiç. Hatta transferden sonra kasıklarda hafif hafif ağrı gibi hissedenler olmuş etrafımızda eşim sorardı var mı sende bişeyler diye yok derdim. Geçen bir dizi de de kadının bulantısı vs oldu gebe olduğunu öğrendi. Eşim diyor niye sende hiç böyle şeyler olmadı diye 🤭 bende daha sıkıntılı şeyler olunca sanırım onlar da olmayıverdi ☺️ Rabbim herkese sağlıklı sıhhatli bir şekilde evlatlarını kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🤲🌸
Aysenur-ozturk Ekvatoral amin heralde bu da bize bir nimet hayırlısıyla doğsun da artık başka isteğim kalmadı çok şükür 😊
Elifatly Leylaaa38 proluton kalçadan iğne üç günde bir. Progestan günde 3 kere vajinadan ama benim midem çok bulanmaya başladı günde 1 defaya düşürdüm