Merveemin_96 Leylaaa38 merhaba canım doktorumuz aynı, lutinus pahalı seni yoruyordur, valla ben doktorla konuştum 6 cı haftadan sonra progestan fitil yazdı, 10 gün gidiyor 10 TL, sende konuş doktorla değiştirirse değiştir
Leylaaa38 Merveemin_96 Sen Fatih abinin ezcanesine mi gidiyorsun?😳 Bir Fatih abi var tanidigimiz o demişti bir bayan geliyor o da senin doktoruna gidiyor o da doktora sormuş ilacı değiştirmiş felan diye… bu arada doktora sordum “Çok üzgünüm yok tek ilaç piyasadaki” dedi lutinus için
Leylaaa38 Elifatly proluton kalcadan igne mi canim? Folik asiti Bende kullaniyorum. Progestani günde kac defa kac ampul vurduruyorsun?
Elifatly Leylaaa38 proluton kalçadan iğne üç günde bir. Progestan günde 3 kere vajinadan ama benim midem çok bulanmaya başladı günde 1 defaya düşürdüm
Merveemin_96 Leylaaa38 biz kalp atışını duyduk çok şükür ilaçlarımızın çoğunu kalçadan iğnemizi kesti doktor, sadece beş günde bir puluton vurulacam, fitil devam
Leylaaa38 Merveemin_96 aaaaa tesadüfün böylesi Fatih Abi daha bugün senden bahsetti telefonuma baktım sen yazmışsın aynısını ben şok😳 bizde çünkü herşeyimizi Fatih abi den alıyoruz
Leylaaa38 Merveemin_96 doktora dedim bugün de o Lutinus kadar etkili değil dedi. Ama gerçekten de öyleymiş. Eczanedekiler aynı etki diyor da pek de aynı değil ya
Leylaaa38 Merveemin_96 benimde bugün yine kanamam oldu, gittik doktora ultrason dan bizde kalp atışını duyduk çok şükür🙏🏼💞 6+1 haftalığız… ondan sonra da serum takıldı ardındanda eve gittik
Leylaaa38 Merveemin_96 benim coraspin’i kesti, oksaparı/hibor’u kesti, prednolu kesti, estrofemide sabah öğlen akşam 2 hap alıyordum artık 1′e düşürdü… ve 2 tane de vitamin ilacı kullanıyorum. Ha bir de Progestan dex koldan her akşam vurunuyorum 1 ampul 25mg Ve climara forte yapıştırıcı her 3 günde bir değiştiriyorum. Sen tam olarak hangilerini kullanıyorsun?
Ekvatoral Denim kaç yumurta toplandı. Şişkinlik kilo artışı da oldu mu bende ohss gelişmişti. Bazıları ufak ufak ağrılar kupırtılar hissetmiş ama bende yoktu hiç
Denim Ekvatoral 13 yumurta toplanmışdı 6 tanesi dollenmisdi 3 tanesi 5 günluk embiryo oldu 3 de transfer edildi
Ekvatoral Denim benim de 14 toplammıştı. Aynı şikayetlerle başladı endişelenmiştim. İnşallah mutlu haberi alır sıkıntısız sağlıklı bir gebelik neticesinde yavrunuzu/yavrularınızı sağlıkla kucağınıza alırsınız 🤲🌸
Merveemin_96 Leylaaa38 neyse canım yinede kullan bakalım tek bebişler sağlıklı olsun da hiç bir şeyin önemi yok
Leylaaa38 AzraAlperen ayyyy allah korusun inşallah öyle bir şey olmaz canım… benimde kanamam oluyor bugün yine kanadı 3 oldu bende çok korkuyorum 😭
Leylaaa38 Merveemin_96 yerleşme kanaması felan büyüdüğü için rahim duvarını zedeliyor dedi ondanmış… inşallah kötü bir şey değildir😓
Merveemin_96 Leylaaa38 ben sabah, 1 tane vitamin, 1 tane coraspirin, 1 tane prednol sabah,öğle,akşam, 2 estrofem içiyordum, koldan bant, alttan günde 3 sefer fitil, kalçadan progestan iğne, bide karından cıvıtıcı vardı
Merveemin_96 Leylaaa38 şimdi estrofemi bire düşürdü cuma günü bırakacam onuda, kalçadan puluton verdi beş günde bir, fitile aynı devam, cıvıtıcıda aynı şekil şükür baya azaldı