AzraAlperen Allah hepimizin yardımcımız olsun çok zor süreçler tüp bebekle hamile kalmak hele birde kayıplar varsa daha zor.. inşaallah Hepimiz sağlıkla sıhhatle evlatlarımıza kavuşuruz
Leylaaa38 Elifatly ay inşallah olmaz kuzum ya😭 mide bulantısına dayanamam ben ama prilam ilaç varmış o baya iyiymiş
AzraAlperen Benimde yarın kontrolüm var dua edin inşaallah bi sıkıntı olmasın.. hamilelik belirtilerimde yok korkuyorum bişey olucak diye😔
Elifatly Leylaaa38 evet bugün eşim getirdi reçetesiz de vermiyolarmış bi daha doktordan gitti aldı. Kullandım çok iyi geldi ama bayağı sonra etki ediyor yine de iyi bi ilaç onun sayesinde uyuyabiliyorum artık