Selinaymurat
Amin Rabbim hepimizin bebeğini sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ilk doğumum 4 buçuk sene önce oldu
Tabi ki zor yanları da var ama unutuluyo bebeğinin kokusunu aldığın zaman olan ağrılarını 😍
Ama 3-4 günde toparlanmıştım yani İnşallah bu doğumda da öyle olur