Selinaymurat Oykum_06ankara anladım geçer inşallah zaman sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de inşallah
Selinaymurat Mukaddes321 özel hastane muhtemelen gönlünüze göre olsun herşey sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de inşallah
Fundogan Gul2528 bende oraya gidiyorum kaç numara ya gidiyorsunuz doktor bulamıyorum bi gittiğim bidaha yok memnun kaldığınız doktor varmı
Gul2528 Fundogan 8 numaraya gidiyorum ama her gittiğimde farklı doktor oluyor aynı odada değişiyor burada da yabancıyım o hastaneye tavsiye üzerine gitmiştim 3 aydır oraya gidiyorum memnunmusunuz derseniz aynı doktor olsa daha iyi olacak ama değişiyor surekli
Yagmur2906 Selinaymurat şehir hastanesine gidiyorum 18+2 haftalığım ilk doğumum sezeryan olduğu için bu da sezeryan olacak büyük ihtimalle 🙂
Selinaymurat Yagmur2906 sezeryan doğum daha mı zor oluyor aceba yani Allah yardımcınız olsun şimdiden sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Gzlmls 33 haftadayız başından beri şehir hastanesine gidiyorum doğumun nasıl olacağı daha belli değil
Selinaymurat Gzlmls inşallah gönlünüze göre olur herşey sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de
Selinaymurat MeryKCR yaa bitmiş çok iyi maşallah darısı bizlere inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de
Cey123- MeryKCR doğum olunca yazarmısınız bende oraya gidiyorum da doğum ve doğumdan sonrası nasıl çok merak ediyorum
Mutlumklnc pirpirpir benim özel sağlık sigortam var o yüzden doğum paketi vs almadım ama bu hafta randevum var ücretlendirme servisi ile görüşüp odaları gezeceğim size bilgi veririm sizde mi güvene gidiyorsunuz
pirpirpir Mutlumklnc evet benmde paketim yok ama fiyat konusunda net olmuyolar sanki görüşünce dönerseniz sevinirim birde odaları gezdiriyolar mı onu dahi bilmiyorum
Seyma0368 Lokman hekim e gidiyorum 13 haftalığız ikinci hamileliğim sağlıkla sıhhatle kucağımıza alırız insallah
Selinaymurat Seyma0368 Amin inşallah sağolun daha biraz varmış sizin tez vakitte geçsin zamanınız inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın bebeğinizi de
Sevdalianne Lokman hekim akay a gidiyorum Gulenay Gencosmanoglu riskli gebelik uzmanı cok memnunum paket aldim 6800 fiyati sezeryan olacak ikiz gebeyim
Selinaymurat Sevdalianne ayy çok güzel Allah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeklerinizi de inşallah riskli gebelik nedeni ne aceba sizin de
1994-k Sevdalianne bende lokman hekim Sincan şubesine gidiyorum tavsiye üzerine gittim ve hiç düşünmeden doğum paketi aldım. Doktorumuz ısrarla numarasını vermiyor.En ufak birşeyde bile hastaneye gelin diyor. Pademi dönemindeyiz malum. İstediğimde ulaşamıyorum. Sizde de öyle mi merak ettim.
anni-8 35+2yim, sehirr Hastanesi’ne gidiyorum ama doğumu 19mayis Ortadoğu hastanesinde düşünüyorum :)
Selinaymurat anni-8 anladım hangisi hayırlısıysa ve siz iyi olduğunu düşünüyorsanız tabiki öyle yapın özel hastanemi aceba
Sare_amine anni-8 19 mayis hastanesine gidecek olan biriyle ilk kez karsilastim. Ben oraya gittigim icin merak ediyordum giden arkadaslari 😀
Ebruliates Selinaymurat Dr Sami Ulus a gidiyorum .Balgat semt polikliniği doğum Beştepe de olacak. Sürekli arzu bostancı ya randevu alıyorum bir şekilde denk getiriyorum
Selinaymurat Ebruliates ne güzel inşallah sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün bebeğinizi de
Yesimykc Ebruliates bende beştepedeki yerden randevu aldim muayne icin balgatdaki yerlerinden haberim yoktu. Memnunmusunuz peki
Sevgi6706 Şehir hastanesi riskli gebelik bölümüne gidiyorum 31+5 ilki sezaryen di buda öyle olur diye tahmin ediyorum aradan 5 yıl geçti ama yaparlar inşallah
Selinaymurat Sevgi6706 bende zübeyde hanıma gidiyorum riskli gebeliğe de sizin neyiniz var aceba Allah yardımcınız olsun olsun inşallah
Selinaymurat Sibelllllcan daha varmış doğuma tez zamanda geçer inşallah vakit hastaneden memnunmusunuz bende doğum için düşünüyorum ama
Selinaymurat masalsmomm inşallah Allah yardımcınız olsun bende normal düşünüyorum ama erken doğum riski var ondan dolayı bakalım zamanla belli olcak
Selinaymurat umran_burak bende zübeyde hanıma gidiyorum bende memnunum aslında ama hani doğum için pek iyi değil diyorlar birde benim erken doğum riskim var ondan daha da korkuyorum
Mutlumklnc Tkara çok memnunum Ali gemiciye gidiyorum doktorum çok iyi istediğim zaman telefonla ulaşabiliyorum ve çok ilgili