Gulhan16 ben koruda doğum yaptım hiç memnun kalmadım . Ne bi doğum önlüğü giydim ne sancıma baktılar öğlen 2 de suni verdiler akşam 9 oldu daha gelip bakan olmadı. Ailem sorun çıkardıktan sonra gelip baktılar. Ki 36 haftalık bebeğimi kaybettim ölü doğum yaptım yani. Doğum raporlarına canlı doğum falan yazdılar . Ölü doğum yapacağımı tüm kadın doğum katı bilmesine rağmen hemşireler odamıza gülüşerek gelip gitti asla saygı yoktu ilgi alakadan eser yok o hastanede