Yagmur_C aynıyız bir gün eksiğiz sadece 🙈 ben de öyleyim, zaten erken doğum riskim var ilaçları kesince hemen doğar mı acaba diye düşünüyorum 37’ye kadar kullanmaya devam edicem o yüzden doktorum sağolsun salmıyor 😅 Bir şekilde diyorum doğacak sakin ol ama çok merak ediyorum tabi hele kıpırdanmaları dışarıdan görüldükçe sanki çıkacakmış gibi olunca bi kavuşsak diyorum yesem o ayakları elleri🥰🙈