ogaran Yagmur_C tam benimde 35 gün kaldı 35+0 yaklaştıkça insan daha çok düşünüyor nasıl doğum olacak diye 😊
yusufbebekk447 Yagmur_C bende merak ediyorum acaba doğumdan sonra genital bölgem ne hale gelecek acaba belim incecikti eski haline dönecek mi çatlaklar geçecek mi gibi şeyler düşünüyorum .Doğum korkusu az olsa da var benim de son 29 kaldı.35+6 yım
Mrvtpz Yagmur_C ben aşağıdaki kesinin 3 kere açılanını okudum 4 ay olup hla acısını cekeni ve iliski vs. Bile olmayani iyice korktm açılanlari okuyunca 😔
Egeligif Yagmur_C ben de 35+1 oldum bugün . Benimde en büyük korkum bu 40 . Haftayı gecipte bana çekip hala gelmemesi benimde en büyük korkum şimdi 36 yi bekliyorum. Sonrasında hareketlere ve diğer hizlandiiri aktivitelere basliycam ☺️