Yagmur_C benimde son 35 normal doğumu çok istiyorm açıkçası korkmuyorm da elbette çok zordur ama dünyanın başından beri bu yolla insanlık devam ediyor ilk yada son değilim yeterki sağlıcakla doğsun diye mantık yürütüyorum ama sanki 40haftayı beklemeden doğacak gibi bir his var içimde yada ben o kadar beklemek istemiyorm bilmiyorm😄 bebişim biraz kilolu o yğzden de istemiyor olabilirim çünkü 40ı tamamlarsa dört kiloyu geçebilir🙈