minemom Pnrbyr-2555 böyle benim göz seyirmesi gibi oldu pıt pıt 🥺 hem ağla hem çığlık atıp arafından kahkaha çok başka bir duygu hamile olduğumu o zaman anladım diyebilirim 🥰
tTugce404 momsboys evet ya bu yüzden zor su içiyorum bazen o tad gitmesi için ağzımda şeker bekletiyorum emmiyorum 😁
Pnrbyr-2555 tTugce404 bende de var o durum ne yersem yiyim ağzımdan o tat hiç gitmiyor naneli sakız da iyi geliyor ama o da hafifletiyor
minemom Pnrbyr-2555 uzandığında hissedersin erkek erken hissettirir diyorlar ama sabretmek lazım 20 ye kadar yolu var
Kbrarz minemom 20+3 olduk ikinci gebeligim kipir kipiriz hic durmuyoruz 😊ama hala cinsiyet belli olmadi inatci sanirim doktora gidince uyuyo hep kimildamiyo.ablamiz heyecanla bekliyo saglikla gelsinler insallah🙏🏻😊
Pnrbyr-2555 tTugce404 16.haftaya gelene kadar ben ne zaman hissedicem diye diye öldüm artık 😂 17-18 de hisseden anneler gibi bende hissetmek istiyorum hayırlısıyla ☺️