minemom Biz bugün 20 haftalık olduk, tekmeler belirginleşti, göbiş iyice çıktı, kiloda artış tam gaz devam ve sürekli tuvaletteyiz amaaaa biz oğlumla mutluyuz, sizler nasılsınız☺️ Sizlerin nasıl geçiyor 20li haftaları, biraz sohbet edelim, kaynaşalımmm 🙈
oykuduru21 minemom 27+4 olduk bizde, iyi gidiyor çok şükür yatarken sağa sola dönmek eziyet olmaya başladı 🙄 tekmeler güçlü ve istikrarlı çok şükür 😅
3prensesannesii minemom bende bugün 20.1 olduk 3. Gebeligim ama hareketlerini daha net hissedemiyorum
Minesimsek12 minemom valla ben 23girdim gittikçe ağrılar giriyor çıkıyor donuyo dolasiyo agliyasim geliyo ileriyi düşünemiyorum
tTugce404 minemom Biz de yarın 20 haftalık olacağız oğluşumla nasipse :) Yolu yarıladık 🙏🏼 Dışarı çıkacağım zaman su içme hesapları yapıp öyle çıkıyorum sürekli tuvaletteyim su içtiğim sürece 😁 Dışarı çıkacağım zaman belli bir süre önce içmeyi bırakıyorum tam bir eziyet oluyor yoksa 🤣 Ağzımın tadı kötü başından beri sanırım doğuma kadar geçmezmiş.Ufaktan alışverişe başladım (bana göre ufak ,eşime göre her şeyi aldım😁) 3 kilo aldım şükürler olsun çünkü iştahlı ve kilo almaya çok müsait bir yapım var.Özellikle bu haftalardan sonra hızlanırmış kilo alımı bakıcaaaz artık 😁
minemom oykuduru21 sen artık 20den terfiye ediyorsun kuzum maşallah, ben bile şimdiden rahat yatamıyorum seni anlıyorum ama olsun bunlar tatlı sıkıntılar 😇
minemom tTugce404 kuzum ben ufak ufak şeyler aldım kıyafetler patikler biberon battaniye falan filan 💕 kilo konusuna girmeyelim yaklaşık 6 kilo aldım sen az almışsın maşallah, tuvalet konusuna girecek olursak hiç çıkamayız 🙈
dmtoc tTugce404 ya son haftalar tuvalet derdi olur diyorlar. ben 4 aylığım 4 aydır tuvaletteyim 😞 gece tuvalete gitmekten uyuyamıyorum. normal mi yani
Pnrbyr-2555 minemom biz yeni 16 haftalık olduk da heyecanla hareketli hissetmeyi bekliyorum bu haftadan sonra, siz kaçıncı haftada hissettiniz acaba ☺️
minemom Pnrbyr-2555 ilk hareketini 17+3 de hissetmiştim kuzum ben ağla ağla bi hal olmuştum o zamanlar biraz zayıftı hareketler şimdi çok daha güçlü hissediyorum tabi
Pnrbyr-2555 minemom peki nasıl hissettiniz benimde ilk hamileliğim bazen kendi kendime düşünüyorum ya hareket eder de ben hissedemezsem diye, yaaaa kıyamamm bu arada nasıl güzel bir duygudur eminim ki 😍
tTugce404 minemom minemom yok öyle değil tad alıyorum ama bütün gün bir şey yememiş gibiym sabah kalktığımızda ağzımızda olan o tad oluyor :/ ilk 3 ay bu yüzden midem çok bulanıyordu sonrasında biraz daha hafifledi
minemom Pnrbyr-2555 böyle benim göz seyirmesi gibi oldu pıt pıt 🥺 hem ağla hem çığlık atıp arafından kahkaha çok başka bir duygu hamile olduğumu o zaman anladım diyebilirim 🥰
Pnrbyr-2555 tTugce404 16.haftaya gelene kadar ben ne zaman hissedicem diye diye öldüm artık 😂 17-18 de hisseden anneler gibi bende hissetmek istiyorum hayırlısıyla ☺️
N_A_Z_L_I_M 20+5 günlüğüz oğluşumla tekmeler havada uçuşuyor (3.gebeligim ) Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
melzey tTugce404 en kötü his olabilir bu ağız tadı bozukluğu. 22. Haftadayım ben de hala kötü hala bozuk. Bulantılarım bitti o bitmed maalesef. Bebikom karate yapıyor bu arada:) çok değişik ve güzelmiş hareketlerini hissetmek.
momsboys minemom 19+1 im hareketleri 18. haftamda basladı göbeğim büyümeye basladı kilo alımıda beraberinde. Yemek yiyorum ama mide bulantısı mide yanması ara ara baş agrısı oluyor tam anlamıyla hala düzelmedim