Kbraozkn prensesim35 benim hiç sancım olmamıştı resmen 2 3 saat sancıyla hiç nişanım suyum falan gelmeden 6 cm açıklıkla hastaneye gitmiştim inşallah sendede öyle rahat geçer
prensesim35 Kbraozkn ınşaallah oğlum da çok çektim bnde gittiğimde belirtim yoktu suniyle 24 saat anca doğum yapabildim bu sefer de öyle olacak diye ödüm kopuyor
babyackgz Kbraozkn amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰😍 darısı sizlere inşallah hepiniz sağlıkla kavuşun 🤲🏻🤲🏻❤️
Cemrreedemirci Babyshark ilk doğum mu? Benim ne doğum şeklim ne günüm konuşuldu nstye salı girecem? 40 ı bulur gibi geliyor normal olursa😳