Cemrreedemirci Babyshark ilk doğum mu? Benim ne doğum şeklim ne günüm konuşuldu nstye salı girecem? 40 ı bulur gibi geliyor normal olursa😳
Babyshark Cemrreedemirci ilk doğum canım benim gün falan belli ben bu hafta 2 nst ye grcem sonra ki hafta çatı muaynesi ama doktor kanala gircek dedi
_Mother_ Kbraozkn aynen yaa hele göbeğim titriyor yaa Allah’ım deli oluyorum gülme tutuyor beni 😂 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
babyackgz Kbraozkn amin inşallah çok teşekkür ederim 🥰😍 darısı sizlere inşallah hepiniz sağlıkla kavuşun 🤲🏻🤲🏻❤️
Cemrreedemirci Babyshark normal doğuracaksınız o zaman her şey yolunda giderse? Ben ona bile karar veremedim