Kbraozkn prensesim35 gelir gelir inşallah benim ilk hamileliğim kızdı ona rağmen tam 38 haftalık doğum yaptım
prensesim35 Kbraozkn bnde oğlumda 38+6 da doğum yaptım bunda yalancı sancı dışında belirtim yok bi an önce doğuma gitmek istiyorum hurma yiyorum her gün çok halsizlik çöktü kaç gündür yerden kalkamıyorum nasıl olacak bilmiyorum
Kbraozkn prensesim35 benim hiç sancım olmamıştı resmen 2 3 saat sancıyla hiç nişanım suyum falan gelmeden 6 cm açıklıkla hastaneye gitmiştim inşallah sendede öyle rahat geçer
Kbrnr_gktp1 Kbraozkn benim’de sın 99 gün cnm rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah