Sukrnnnnnn an itibariyle 40 hafta bitti. Ama ne gelen var ne de giden, açılma yok, sancı yok, kasılma yok. Keyfi yerinde herhalde gelmeyecek. Kız diye gününden önce gelir demiştim ama olmadı. Umarım sezaryen gerek kalmadan gelir. Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi 🙏