Nazli1234 Bizim de 28 günümüz var 🥰 3-4 gündür sağ bacağımın iç kısmında sanki damar çekiliyor gibi oluyor kısa bir an. Acaba doğum pozisyonunda olduğu için baskı mı yapıyor?
Dr0607 Sukrnnnnnn perşembeye kadar sancılarım olmazsa 4 Şubat perşembe suniyle doğuma alınıcam inşallah heyecan korku endişe hepsi var 😊
Ozerhome Bizimde 15 gün var. 37+ da doğuma alacak doktorum su fazlalığından dolayi. Korku,stres, heyecan hepsi var sağlıcakla gelsin minnoslae🙏🙏
Taze-anne Gece 00.00 dan sonra 38.hafta oluyoruz oğlumla 💙son 14 diyeceğiz 💙 yalancı sancı desen var bel ağrısı var sırt ağrısı var baskı var 😂 var oğlu var yani 🥰 geçen hafta doğum pozisyonunda kanala doğru ilerliyor demişti doktorum. İnşallah hayırlısıyla bekleyen herkes gibi bende kucağıma alırım yavrumu 🥰
Asude967 ipekkkkkkk7 benim üçüncü bebeğim olacak ikinci oğlumda sabahtan sümükümsü yapışkan jel gibi nişanım geldi 36 haftadayım diye durdurma serumu taktılar akşama doğruda suyum patladı ve bildiğin çiş gibiydi sen yinede bir acile git istersen açılma filan varsa artık doğum zamanın gelmiş nerdeyse
hazal544 ben de 36+5 oldum çok az kaldı kavuşmaya oğluşumla, inşallah beni çok bekletmez, çünkü son aylar biraz sıkıntılı oluyor:/
Svcnbydmr Sukrnnnnnn son 22 gün kaldı bende dayanamıyorum bir an önce gelsin istiyorum bı yandan da gelişimini tamamlasn öyle gelsin her bir gün onun için önemli kafamda deli sorular 😂
Drk Sibelkursat hıc bır belırtı yok ya malesef beklıyorum ama 40 haftanın ıcındeyız olması ıcın neler yapabılırım acaba doğal yollarla fıkır verır mısınız bana
minnie123 Sukrnnnnnn benim dayanma kapasitem 6 gün 😂 (uygulamaya göre) Ocak sonu bekliyorduk ama şubata gelecek belli oldu