Benimde son adete göre 5 haftalık ama ben 4 haftalık diyorum çünkü ovülasyon testim adetimin 20,21,22 günleri pozitif gösterdi. O yüzden karışık biraz. Adetim son zamanlar düzensizdi. Beta 297 çıktı cuma günü. Kasık ağrım oluyor bide gaz gibi sıkışmalar. Hafiften göğüs ağrısı. Kesenizi ne zaman gördünüz ? Çok endişeliyim. 14 ay bekledim meleğimi