Casperella_09 Hfze35 kalp atışını henüz duyamadık önümüz hafta cuma gel duyarız dedi ama ben biraz daha bekleyeceğim
Hfze35 Elifkskl pazartesi gidicem bakalım inşallah görürüz siz gittinizmi doktora hiç ben kandada baktirmadim sadece idrar testinde çıktı 😁
Duygu3542 Elifkskl bende aynı 4+6 dayım doktorum 10 gün sonra gel kese olusmusmu bakım dedi yani 5 Şubat’ta gideceğim
Elifkskl Hfze35 benim dün beta 678 di pazartesi öğrendim pazartesi 97 çarşamba 261 cuma 678 çok mu artıyor acaba kafam karışık
Tweety1 Hfze35 kendimi gördüm şuan 😃 son regl tarihim 18 Ocak ve ben hala idrar testinde pozitif gördüm ve hiç kontrole gitmedim pazartesi öğrenicem artık inşallah ❤️
Busra2126 Merhabalar. Bende 6+0 bugün itibari ile. 5+5 de öğrendik beta 6119 çıktı 1 gün sonra ultrasonda karından kese göründü. Kalp atışı için haftaya çağırdı doktorum. Herkesin sağlıklı şekilde kucağına almasını diliyorum.
Seda_nrr Busra2126 değerlerimizin yüksek çıkması sıkıntılı değil dimi bilginiz varmı ? Kimilerinde bu haftalarda değerler daha az
Hfze35 Elifkskl valla hiçbir fikrim yok ben baktirmadim kanda hiç ama bilen varsa yazsın nasıl artıyor değerler neye göre😁
Elifkskl Hfze35 testler bazen yanılta biliyor kan vermeni öneririm canm hem düzgün artıyor mu bakılmalı
Hfze35 Elifkskl doğru diyorsunuz pazartesi kan veririm hem doktora görünürumbakalim haber ederim sizlerden de güzel haberler bekliyorum😁
Hfze35 Tweety1 aaa sizin kan testi yaptırmanız lazım kese bebek olusmustur hatta kalp bile duyulur belki😁