Oysul bende 34+1 im kuzum aynıyız ben kendi isteğimle sezryan istiyorum sağlıkla gelsinler insallah doktorum un çalışma programı henüz belli değil fakat 1-2-3-4-5 e kadar olabilir dedi. . 38+ 2 oluyorum 1 inde ama doktorum ilk gittiginde 10 mart demişti o sebepten ona göre 38+5 oluyor 1 i olsa ne güzel olur du