Rehile Oysul benmde öyle Oluyo sancı Hatta Nstye baölanıncada Sancı geldiğinde orda hem yükseliyodu hem hiss ediyodum yani Öyle oluyo ama Bide baskısı var kasık üstünde aşırı Baskı yapıyo Şükür el ayak şişmesi yok ama Baskısı artıkca Zor oluyo Aşaöıya kasıklara aörı giriyo
Oysul Rehile anladımmm. O zaman ilk sancımızı dün gece yaşadık. İnsan tecrübesiz olunca bilemiyor. 🤷🏻♀️😅 sanslısınız inşallah da şişme yaşamazsınız. O da ayrı bir sorun çünkü ince ince sızlatıyor bazen. zaman yaklaştıkça artık olacak bunlar diye kabulleniyoruz mecbur 😂
Rehile Oysul Evet Az kaldı yaa Gerçejten bu zaman nasl uctu gitdi anlamadm ama sanki bu bi ay gecmiycek
edyr Iraz Evet. İkisi de erken zorunlu sezeryan. Biri makat, diğeri yatay pozisyondaydı. Kalp atışları düzensizdi, bebek sıkıntıdaydı. Sancı vardı, açılma yoktu. Mecbur aldılar. Umarım bu da öyle olmaz 🙏
Iraz Htcnrmllslhgl bana da doktorum.dogum 10art demişti canım . Ama adetime göre hesaplamada 13 çıkıyor . Ama ben sezeryanla 1 istiyorum mümkün mü bilmiyorum ama
Htcnrmllslhgl Iraz yok henüz doktorla öyle br şey konuşmadık sezeryan mı normal mi diye sormadı bana yanı bende br şey demedım biraz bebeğe bağlı tabi
Rkydmn Iraz aslında doğumum martın ilk haftası ama sezeryandan dolayı şubatın 3. Haftası yada 4. Haftasında bebişim gelicek❤️❤️
Oysul Merhaba kızlar yazdğınız tarihler uygulamaya göre mi yani tahmini mi doktorunuzun belirlediği tarihler mi? Biz de 34+1 iz ama Doğum şeklimiz bile belli değil 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Önümüzdeki randevuda öğrenmek istiyorum ben de o yüzden sizleri merak ettim
Rkydmn Oysul benim ilk oğlum sezeryan olduğu için ikinci bebeğimde sezeryan olacak. Uygulamaya göre 40.hafta 6 marta denk geliyor ama doktorum 38. Haftanın içinde alırız dedi bebeği. O tarihte şubatın 3 haftasına denk geliyor. Hangi gün olacağı net değil haftası belli🤣🤣
Mcakir Oysul Benim doğum şeklim belli sezaryen olacağım. Şuan 35haftalığım. 34. Haftamda doktorla görüşmem de 1 Mart olarak günümüzü kararlaştırdık. Önemli bi durum olmadığı sürece şimdilik bu yönde planlıyız. Ben biraz fazla plancıyım, değişiklik ve son dakika işleri sevmem ayak uydururken stres yaşarım. Doktorumla bunu paylaştığım için çok öncesinden rahatlamam adına tarih verdi.
Iraz Oysul bende 34+1 im kuzum aynıyız ben kendi isteğimle sezryan istiyorum sağlıkla gelsinler insallah doktorum un çalışma programı henüz belli değil fakat 1-2-3-4-5 e kadar olabilir dedi. . 38+ 2 oluyorum 1 inde ama doktorum ilk gittiginde 10 mart demişti o sebepten ona göre 38+5 oluyor 1 i olsa ne güzel olur du
Papatya-20 Oysul 34+6 yız normalde mart 8 ama sezeryan dedi dokroum 27 şubatta gelcek oğluşum saglıklı sıhhatli kucagımıza alalım inşallah hepimizde 🤲🏻💙🙏🏻👶🏼🤰🏼😇💕✨
Oysul Mcakir sızı hatırladım sezeryan istemiştiniz diye hatırlıyorum. Aslında tarih bilmek çok büyük rahatlık diğer türlü insan tedirgin oluyor. Inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🥰🥰