Rehile ay sağ Salim bir doğursak 😅😅 bizde de zorluklar başladı. Ayak, bacak şişmeleri başladı. Bir de galiba ilk kez dün gece sancı yaşadım ama emin değilim. Adetin ilk günü agrısı gibi. Artmadı azalmadı alt kısımda ama kasılma hissetmedim. Bu sancı mıdır sizce? Sizin sancılarınız nasıl