dilaradurmazz hayalll0 bende 36. Haftaya girince tam 9 aya giriyoruz diye biliyorum acaba doğru mu ne karışık bu hafta işleri 😁
BusraDursun 34+3 deyiz, 11 Mart gözüküyor ama doktorum Şubat sonu Mart başı gibi hazırlıklı olalım dedi :) muhtemelen daha erken gelecek kızım 🥰
BusraDursun Tugba_0 karnimda daha hiç çatlağım olmadı ama göğüslerim çatladı çok ilginç bir şekilde. Sizde nasıl?
minikprensesimm Tugba_0 bende çok şükür hiç yok ama benimde af edersiniz sürekli alta baskı var sanki çocuk orada gibi oluyor iğne gibi batıyor 🤷♀️
sinem_a Tugba_0 kalçamın yanlarında biraz oldu birde karnım da hafiften çatlaklıklar gözükmeye başladı 🥺
hayalll0 dilaradurmazz [url=https://hizliresim.com/9vKTcC][img]https://i.hizliresim.com/9vKTcC.jpg[/img][/url]
minikprensesimm Iraz 00:00 da tam 32 olacağız kızımla 🥰haftaya da kontrolümüz var bakalım doktorumuz ne diyecek 🙏🏻