Alfabetaa Cigdem_ckmz göğüs ucu kremi sürmeye basladım dün gece. Günde üç kere belki o tetikler son umut 😂 göğüs ucu uyarılması doğumu tetikler diyolar ama bana o da yaramaz ya 😅😅
EdanurZ Alfabetaa hiç fayda etmiyor 😂 ben duşta bilerek uyarıyorum ama yok 😂😂 hiç bi işe yaradığı yok😂🤭
Alfabetaa EdanurZ bize ilişkide yasakladı doktor belki o bi işe yarardı ama korkudan onudayapmıyoruz😂😂😂
EdanurZ Alfabetaa bize yasak yoktu kuzu annem gelmişti 2 haftadır ilişki de yok ama ne biliyim etkisi var mıdır 😂
Alfabetaa EdanurZ rahim ağznı yumuşatıyor diyorlar ama gerçi benimki yumuşamışta açılma yok 🤷♀️Pilates falan yapıyodum ondanda sıkıldım artık canım hiçbişey yapmak istemiyor valla yoruldum ya
Alfabetaa Cigdem_ckmz hahahahhahah yaa artık hareket etmek cok zor yoksa tamam istediği zaman doğsun ama ben artık cok yoruldum ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum otururken batıyo kasıklarıma resmen napıcagımı şaşırdım. 9 ay bekledim şurda bir hafta beklemek zor geliyor 😬😬
EdanurZ Alfabetaa benim rahim ağzıyla ilgili hiç bi fikrim yok ne durumda diye doktor hiç muayene etmedi yarın eder mi bilmiyorum 🤷🏻♀️
Cigdem_ckmz Alfabetaa bende herseyi bıraktım günde 8 bin adım atıyordum esim kizdi kendine eziyet etme diye sadece hurma yiyorum valla artik Allaha bıraktım Napim
Alfabetaa EdanurZ edebilir htta belki açıklıgımda vardır inşallah. Gerçi açıklık doğum esnasında da geliyormuşş aslında o yüzden stresnyapmamak lazım ama işte sabredemiyoruz😂
Alfabetaa Cigdem_ckmz aslında yürüyüş çok önemli çok daha kolay oluyormuş doğum bende yürüyebilidğim kadar yürümeye callısıyorum ama maalesef hergün olmuyor. Yağmur çamur oluyor malum kış ayındayız hava güzelse cıkıp yürüyorum
babyackgz EdanurZ canım açılmam sancım falan yok kanala da girmemiş tam sadece inmek üzere destekleyelim sancıyla iner dedi, 40’ı geçirme taraftarı değilmiş risklerden dolayı bir de benim bebiş anne karnında pek kilo almıyor 2990 gramdı 39+3 de
EdanurZ Cigdem_ckmz 40+1 de gitmiştim etmemişti canım İnşallah açılmam vardır hayırlısıyla sağlıkla kucağıma almak istiyorum yavrumu sağlıkla gelsin kolaylıkla güzellikle gelsin bıdıklarımız 😍🥰
EdanurZ HifaZehra34 beniimde salı günü suni verilecek gelmezsr dedi doktor 🤭 hayırlısıyla sağlıkla gelseler kuzu ua 🤲🏻
EdanurZ Cigdem_ckmz 🥰🥰 geçen benim postuma yorum yapn herkes nerdeyse doğurdu ama bende tık yok kuzu totem de yorum yapanları vuruyor 😂😂