Cigdem_ckmz EdanurZ aynen canim ya tum denilenleri yaptim yok gelmiyir bakalim ya Rabbim bizim durumumuzda olan herkesi kurtarsin ınslalah bizide🤲🤲🤲🤲
Tugcu01 Nazlicann1993 şuan benimki dayanilmicak gibi değil ara ara giriyor açılman varsa güzel ilerler
tontirikkannesii Cigdem_ckmz hahaha bende aynı senin gibiyim doğum aklıma geldikçe foruma giriyorum 😂
Cigdem_ckmz tontirikkannesii evet ya ben baya stres oldum aglama terapileri yapiyorum arada bakalim insallah dogumdan sonra gülerek hatirlariz
Nazlicann1993 Mutlubirannee perşembe çatı muayenesi oldum 2.5 gibi var dedi eve gönderdi belki kendi sancın olur suyun gelir dedi ama gelen bir şey yok malesef
Alfabetaa EdanurZ ayy hep tanıdık isimlerr var bu tip postlarda 😂 benimkide doğmuyor 40+0😅 41 i görürüm ben 🤷♀️
Alfabetaa Cigdem_ckmz göğüs ucu kremi sürmeye basladım dün gece. Günde üç kere belki o tetikler son umut 😂 göğüs ucu uyarılması doğumu tetikler diyolar ama bana o da yaramaz ya 😅😅