EdanurZ Cigdem_ckmz evet canım bugün çok oldu o böyle kasıklarımda aşırı bi baskı vardı yaklaşık 1 saat azaldı arttı ama açılma yapıyo mu bilmiyorum
EdanurZ Tugcu01 hayırlısıyla sağlıkla kucağına alırsın yavrunu İnşallah canım Rabbim iyilerle karşılaştırsın hepimizi İnşallah
EdanurZ Cigdem_ckmz yok canım yaa nerdeee 😂😂 internetim yoktu akşam eşim gelince onun internetine bağlanıyorum 🤭
Nazlicann1993 Tugcu01 benim 2.5 3 cm var pazartesi günü suni ile başlatacak dayanilmayacak kadar mı sanciniz acaba
Tugcu01 Nazlicann1993 şuan benimki dayanilmicak gibi değil ara ara giriyor açılman varsa güzel ilerler
m_yk34 EdanurZ normal doğum 42 ye kadar normal zaten ama sakın 24 saat sancı çekmeyin normal sancı süresi 6 ve 8 saat 24 saat sancıyla gelmeyen bebeğin sonu Sezeryan yani hep normal doğum sancısı çekip hemde Sezeryan olmayın devlet hastanesi çok bekliyor
EdanurZ m_yk34 bakalım canım hayırlısı üniversite hastanesine gidiyorum hani çok da tercihe bırakmıyorlar gerekli olmadıkça almıyolar sezeryana diye biliyorum
EdanurZ Cigdem_ckmz totem yaptım ama totem bende tutmadı canım 😂 hiç bi fark olmadı hafif kasılmalar haricinde 😂
tontirikkannesii Cigdem_ckmz hahaha bende aynı senin gibiyim doğum aklıma geldikçe foruma giriyorum 😂
Cigdem_ckmz EdanurZ aynen canim ya tum denilenleri yaptim yok gelmiyir bakalim ya Rabbim bizim durumumuzda olan herkesi kurtarsin ınslalah bizide🤲🤲🤲🤲