Tugcu01 EdanurZ ben şuan hastaneden yazıyorum bugün yatisim yapıldı gelmiyor bizim oğlan da 😂 suniyle başladık bakalim
m_yk34 EdanurZ normal doğum 42 ye kadar normal zaten ama sakın 24 saat sancı çekmeyin normal sancı süresi 6 ve 8 saat 24 saat sancıyla gelmeyen bebeğin sonu Sezeryan yani hep normal doğum sancısı çekip hemde Sezeryan olmayın devlet hastanesi çok bekliyor
EdanurZ Semazrl aynen canım inatçı çıktılar gelmek bilmiyorlar yarın kontrol var kendi gelmezse 2 şubatta suni sancı verecekler 🤭🤷🏻♀️
Semazrl EdanurZ benimde 41 e akdar beklicez gelmezse suni çok korkutuyor beni inşallah kendileri gelirler
EdanurZ Semazrl salı 41 oluyor benimde canım yapcak bişey yok kendiliğinden gelirler İnşallah 🤲🏻 Kendiliğinden gelmesi en iyisi
Kader_81 Tugcu01 Bizde 40+3 deyiz gelmek bilmiyo kendi gelmezse suni ile başlıcaz salı günü suni sancı nasıl peki çok zorluyor mu
Tugcu01 EdanurZ saat 2 de alttan verildi hiç acilmam olmadığı için 1 saattir falan etki etmeye başladı ara ara girip çıkıyor
Cigdem_ckmz EdanurZ sali gidecem suni verir herhalde acikligim en son yoktu simdi de var mi bilmiyorum
Nazlicann1993 Tugcu01 benim 2.5 3 cm var pazartesi günü suni ile başlatacak dayanilmayacak kadar mı sanciniz acaba
EdanurZ Cigdem_ckmz beni hiç bakmadı doktor yarın bakarlar mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ bende yarından sonra salı gideceğim
Gamze1828 EdanurZ açılma yoksa suni sancı boşa geliyor bana teyzem de de aynısı oldu hiç açılması yoktu suni sancı yedi 7 saat açılma olmadı sezeryan oldu. Boşuna acı çekmeyin bence.
Tugcu01 Oyagunaydin suanlik iyi gidiyor ara ara sancı geliyor alttan verildi bana ilki ebe fayda etmesse serumlu suniye doncez dedi bekliyoruz içinizi ferah tutun korkuya kapılmayın 😊🤲
EdanurZ Cigdem_ckmz evet canım bugün çok oldu o böyle kasıklarımda aşırı bi baskı vardı yaklaşık 1 saat azaldı arttı ama açılma yapıyo mu bilmiyorum