deletedmom6295 Mervess4134 +crl yazan bebeğin boyutu onun etrafında biyerde de 8w3d gibi yazan da bebek boyutuna göre haftanız oluyor
Mervess4134 deletedmom6295 Benim iki tane crl var birinde 22.3 mm 8w3 yaziyo digerinde 4,4mm 6w4 yaziyo acaba biri kese biri bebek boyu ve haftasimi
Mervess4134 Ezgietinta insallah ya daha kalp atisini bile net duyamadim alttan muayne ile kendi ekrandan gordugunu ama zayif oldugunu soyledi
Ensuu Mevy Bende boş gebelik geçirdim ilk hamileligim şimdi ikinciye hamileyim 7+4 ALLAHIM bunlara can sağlık versin sağlıkla kucagimiza alırız inşllah
Mevy Ensuu aa ılk gebelıgımde benım de kese vardı ıcı bostu sonra dusurdum simdi 5+6 hamileyim sen bu sefer gördün mü kalp atısını ben henuz gitmedim
Ensuu anne_adayiii ben 5+2yken keseyi gördüm dünde bebegimizi gördük doktor kalp atışını duydu ama ben duyamadım daha küçük dedi 1 hafta sonra sende duyabilirsin dedi
EdanurBa Bende bugün gittim kızlar kalp atışını duydum ama kanama içerden devam ediyor bi yandan sevindim bi yandan hüsran bu arada 6+5im
pamugumveben Kızlar bende 7+2yım dusuk tehlıkem var bulantım cok oluyo fazla bısey yıyemıorum su ıcemıyorum hıc anca 2bardak gunluk napcam bılmıyorum
Hicrandgndmr pamugumveben doktordan bulantı için hap isteyebilirsin. Bende çok kötüydüm içtiğimde en azından beslenebiliyorum. Hiç kendini zorlama canım
anne_adayiii S.a.t gore 7+4 luk hamileyim.. bugun üstten ultrasonda doktorun söylediği bebek belli belirsiz görünüyor kalp atışı suan duyamayız dedi. Benim gordugumde nokta kadar birseydi. Gecen haftada bebek görünmedi ama nokta kadarda yoktu.. bir problem mi var bilgisi olan varsa yardım lutfen😢
Mervess4134 anne_adayiii bende 8 haftaligim canim daha kalp atisi duyamadim iyi dusun insallah iyi olucak ustten benmde gorememisti alttan muayne ile gordu bu haftama kadar
Mus-sak anne_adayiii Tabiki Bir Problem Yoktur , Olsa Doktorun Söylerdi .. Kötü Şeyler Getirme Aklına ..
Hicrandgndmr anne_adayiii vajinal ultrason isteyebilirsin bence. 8.haftaya kadar çoktan duyman gerekirdi acaba rahim tersliğin mi var geriye mi kaçıyo rahmin?
anne_adayiii Mervess4134 haydi ınsallah ya suan tek düşündüğüm şey bebeğimi göreyim kalp atışını duyayım başka birşey değil.. haftaya 8+3te gidicem ınsallah görürüm sanada bebişin hayirli olsun canim🙏😍