Secily 2 ocak tahmini dogum tarihi🙏🏻 Ama doktorum aralık sonlarına dogru bekleriz dedi bakalım 2018 mi 2019 bebesi mi olacak🤗🤗🐥
Mus-sak Mevy 6+5 ,, Kırık Kırık Kasık Ağrıları İleri Derece Göğüs Hassasiyeti Ve Aç Kalınca Mide Bulantısı 🤢 🙈 ,, 10 Gün Önce Ultrason ‘a Girdim Keseyi Gördük Doktor 15 gün Sonra Gel Canlanmasına Bakalım Dedi ,,
Mus-sak anne_adayiii Tabiki Bir Problem Yoktur , Olsa Doktorun Söylerdi .. Kötü Şeyler Getirme Aklına ..
Mus-sak Mervess4134 2 Hafta Kadar Benimde Geç Döllenme Söz Konusu Sat’a Göre 9 Haftalık Ulrtasonda 6+5 Süreç İçerisinde Gelişimini Tamamlar Korkmaya Gerek Yok Dedi Doktor ..
anne_adayiii Mus-sak ya söylerdi tabiki doktorlar artık şak diye söylüyorlar.. ama ilk kez hamile kaldığım icin biraz evham yapıyorum sanirim. Siz bebeğinizi gördünüz mu?
Mus-sak anne_adayiii Hayır Canım Haftaya Salı Gideceğim İnşallah O zaman Görebilirim ,, Gittiğimde Sadece Keseyi Gördük
anne_adayiii Mervess4134 haydi ınsallah ya suan tek düşündüğüm şey bebeğimi göreyim kalp atışını duyayım başka birşey değil.. haftaya 8+3te gidicem ınsallah görürüm sanada bebişin hayirli olsun canim🙏😍
Mervess4134 anne_adayiii Tesekkur Ettim Canim benim bende yarin 8+6 yim insallah bende duyarimm Rabbim bebislerimizi sagsalim kucagimiza almayi nasip etsin insallah♥️☺️
anne_adayiii Mus-sak bende haftaya sali kalp atışı icin gidecegim. Rabbim hakkımızda hayırlısını eylesin 🙏 umarimmm gönlümüzce olur.. iyi haberleri paylaşırız buradan ınsallah 💛
Cigdemarya Mus-sak he curuk malesef uzerinde kaplama dis vardi o düştü alttaki yarim diste iyice curudu iltihap oldu hep cok agriyo. Largopen kullaniyordum yarin bitecek ama 3. Ayimda oldugum icin cektirmezsen daha iyi olur cunku dusuk tehlikesi olur dedi
Mus-sak Mervess4134 Biz Çok Karşılaşmayınca Bi Panik Oluyoruz , Fakat Sorup soruşturunca Azımsanmayacak Oranda Geç Döllenme Olayını Yaşayan Anneler Var Sıkma Canını Ferah Tut İçini 🤗
anne_adayiii Mervess4134 ayni kaderleri paylaşıyoruz . Zaman geçmek bilmiyor , insan biran once görmek istiyor.. biz sali gideceğiz. Insallah bayram hediyesi olur bize.. seninde iyi haberlerini bekliyoruz umarim herşey cooook iyi olur💛🙏
Mus-sak Cigdemarya Evet Sıkıntılıymış Baya 😓,, Allah Yardımcın Olsun Bir Ay kadar Daha Sabretmeye Çalış 5. Ayda Felan Çekileniliyor Böyle Sıkıntılı Durumlarda
Mervess4134 anne_adayiii Bende yarin gidiyorum Canimm dua et bana guzel haberlerle donerim insallahh rabbim bebelerimizi korusun☺️♥️