anne_adayiii Tunurr bende aynı durumdayim. 6+4te kese vardi bebek gorunmedi.. doktor 1 hafta sonra gel dedi . Surekli yorgunum surekli yatma isteği.. Ama maalesef çalışıyorum yarin ise gideceğim mesela ama zor 😢
bgm96 Bende 5+4 üm minicik bir kese gördük 1 hafta önce doktorum cumartesi gününe randevu verdi kalp atislarini duymak için , cok hafif bulantim ve sabahlari resmen deli gibi ac uyaniyorum uykusuzluk gogus hassasiyeti ve bacaklarikda agri hissediyorum ❤
UurMerveGl Merhaba arkadaşlar bizde 6+6 olduk bugün. 5+6 da kese göründü önce kesenin boş olduğunu ve 1 hafta sonra görünmezse gebeliğin sonlandırılması gerektiği söylenildi. Allah’a çok şükür 6+4 te bebeğimizi görüp kalp atışlarını duyduk. Umarım hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız meleklerimizi. Muhtemel Doğum 21 ocak gibi görünüyor
HaticeYldz 7+6 yız 16 ocak son günümüz inşallah hayırlısıyla kalp atışını falan herşeyini duyduk çok şükür
HilalzdemirEr Bizde bugun 6+1 olduk kesemizi gördük perşembe kalp atışlarını dinlemeye gidicez inşallah bebeğide görmüş olucaz çok korkuyorum 🤢
HilalzdemirEr yldzyldz ilk ultrasyonda 5 mm di ikincide kanamam varlen gittim o stresle sormayı unutmuşum ama resminden belli büyümüş
UurMerveGl yldzyldz valla yanlış hatırlamıyorsam 20 mm falandı ama bence doktor yanlış ölçtü çünkü 5+6 dayken bana 7+0 dedi yani ultrason da sıkıntı vardı sonraki gidişimde yine aynı doktor bu defa doğruydu hesap ve çok şükür duyuldu kalp atışı
Ecrinimleyla Yildizim bende onu çok yaşadım sabahları uyandığımda çok acı çekiyordum göğüslerim çok acıyordu ama Allah ‘a şükür 9 haftalığım geçti
yldzyldz HilalzdemirEr benimde ufaktı doktor 7 mm dedi bebek görünmedi haliyle 10 gün sonra tekrar gidicem inşallah görürüm kalp atışını duyarım 🙏
deletedmom6295 Mervess4134 sat a göre 8+6 ultrasona göre 8+3 üm ortalama 1.5-2 cm baş popo mesafesi hesaplanıyor
Ezgietinta Mervess4134 ben 7+4 te gittiğimde kese 21 mm olmuş demişti doktor bebek o gün 11 mm di. ondan önce 6+4 te gittiğimde 10 mm demişti bebekte 3mm dedi
Mervess4134 deletedmom6295 Doktor benim bebegimin haftasina gore kucuk oldugunu soyledi ultrason fotografinda yazilanlarida anlayamadim gec dollenme olabilir dedii korktum biraz
deletedmom6295 Mervess4134 +crl yazan bebeğin boyutu onun etrafında biyerde de 8w3d gibi yazan da bebek boyutuna göre haftanız oluyor
Mus-sak Mervess4134 2 Hafta Kadar Benimde Geç Döllenme Söz Konusu Sat’a Göre 9 Haftalık Ulrtasonda 6+5 Süreç İçerisinde Gelişimini Tamamlar Korkmaya Gerek Yok Dedi Doktor ..