FatmanurFidanGnay Merhaba 😊bizde dün 7+3 te kalp atışlarını duyduk 😘allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Mervess4134 anne_adayiii iyi dusunmeye calisiyorum ama insan ister istemez korkuyor tabii allahin izniyle bi alabilsek kucagimiza sen kac haftaliksin ☺
anne_adayiii Mervess4134 7+2 benim suan.. 6+4te bebek görünmedi.. kese vardi.. haftaya ctesi gideceğim bidaha..
Ezgiakisik FikriyeKaragenYapc evet dün dinledik 7.3mm olmuş bile doktor gayet iyi dedi bakalm birdahaki kontrol 23 haziran dedi sen dinledinmi
Mervealkan Hanımlar çok stresli bir hafta geçiriyorum hem hormonlar hem evde bir takım sorunlar dün akşam lekelenmem oldu kahverengi doktorum dinlen korkma dedi progestan vardı evde onu iç dedi umarım sorun yoktur😔moralim bozuldu bugün 9.haftaya girdik
svmeybgl Mervealkan bende bugün kahverengi bir damla lekelenmem oldu 7+2 deyim devam ederse yarın doktora gideceğim ☹
Mervealkan svmeybgl dinlen dedi doktorum sizde dinlenin bende yarın gidicem inşallah sorun yoktur ikimizdede🙏
Tunurr Mevy bende bugün 7+3 üm yarın kalp atışı için kontrolüm var inşallah duyabilirim 🙏🏼 En son 5+4 de gitmiştim sadece keseyi görebilmiştik. Bende sürekli yatıyorum ev işleri yemek yapmak bana eziyet gibi geliyor. Mide bulantım yok ama kendimi çok yorgun hissediyorum ☹
anne_adayiii Tunurr bende aynı durumdayim. 6+4te kese vardi bebek gorunmedi.. doktor 1 hafta sonra gel dedi . Surekli yorgunum surekli yatma isteği.. Ama maalesef çalışıyorum yarin ise gideceğim mesela ama zor 😢
Tubiiiii Benimde 6+3 mide bulantılarım var.Artık tekrar tekrar kalmaktan yoruldum. Üşengeçlikten derin derin nefes alıp kusmayı biraz erteliyorum. Bi zararı var mı bilmiyorum ama. Bizde yarın gideceğiz doktora kalp sesini dinlemek için
rabia_rabia Mevy merhaba ben de 9+3’üm ☺ Gebeliği 8. Haftada öğrendim. Bulantılarım devam ediyor. Hatta kilo vermişim. İştahsızım ama genel olarak iyiyiz şükür🤗 herkes sağlıkla hayırlısıyla bebeğini kucağına alır inş🤗
Mevy rabia_rabia ya 8. Haftada nasıl öğrendin cnm biz erkenciyiz günler bize geçmiyor senin ki daha iyi 😊
Kekmez Ozgekin hoşuna gitmiyorsa üzerinize alınmayın efendim şikayet sayılmaz bunlar gebelik haftası ilerledikçe bunların hiç bir ehemmiyeti olmadığı anlaşılacak bu yorumda bir şey yok kimseyi azarlamadım umurumda da değil açıkçası kim alınmış kim alınmamış çünkü kötü bir yorum yapmadım senin bunu böyle algılaman içinin kötülüğündendir
Ozgekin Kekmez çok iyi biliyorum 2.çocuğuma hamileyim o yüzden yorumunuza tepki verdim ilk olanlar var heyecanı var anne adaylarının gayet normal sikayetleri sizden başka yorum yapan var mi bi bakin 🤗 neyse uzatmayim saglicakla kalın