Nilasyamom Afy5871 aşkom ben ekimin 3ünde vermiştim 0.209 çıkmıştı negatif diye önemsemedim kasımın 16sında kan verdim 10000 çıktı 🤩 takip et değerlerini bence
Afy5871 Nilasyamom yaaaa 😍😍😍 inşallah benimde yükselir rabbim hayırlı bir şekilde kucağına almayı nasip etsinn ❤️
efsans merhabalar🌸 hanımlar reglim dört gün gecikti ve iki kez idrar testi yaptım hafif silik çıkıyor ikinci çizgi🥺 sizce ne durumdayım
Serra06 efsans gebelik için farketmiyor canım ama diğer tetkikler için acbolman lazım (kan değerin,şekerin,B12 )
efsans Afy5871 çok teşekkür ederim Allah beklediğimiz haberleri neticelendirsin müjdelendirsin inşallah🌸
Nazliasel Afy5871 bende hâlâ adet olmadım canım ultrasonla baktı doktor kist yok dedi progestan verdi haftaya bende kan testi yaptiriyimm gebelik olsa vajinal ultrason da çıkardı diyorum niye adet olmadim kist de yok bilmiyorum
Ecrinsu supermommm Merhaba! Canım bende adete 1 hafta kala kan verdim Bthcg 1.20 cıktı yukselırmı acaba adete 3 gün kaldı son bat 6 şubat sen ne durumdasın