Nazliasel ümitlendirmek istemezdim ama şahsim fikrim olarak olsa çıkardı. Allahtan Ümit kesilmez. Allah isteyen herkese nasip etsin. Sen yine de içini ferah tut. Adet gecikmesinden 10.güne kadar bekle gelmezse doktor kontrolüne gitmeni tavsiye ederim 😊