Ceyliiii Twinsmommy maşallah Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 20 leri 30ları görmek bizede nasip olsun inş🙏😇
ikizgebe Ceyliiii oy maşallah çok yakınız 🥰 yani ben yok biliyodum ama dıdımın dıdısının dıdısında varmış oda beni buldu heralde 😂
Ceyliiii ikizgebe 😇bende yok diye biliyorum araştırdım yok ama 😄 çift yumurta genlerle alakalı genetik diye duydum tek yumurta diye biliyordum aileden gelen 🤷♀️😄
Ceyliiii Mehad4446 maşallah Allah bir avazda kurtarsın inşallah sağlıcakla 😇🙏 bizde bir kız bir erkek😇 sizin ailede varmıydı ikiz😇
Mehad4446 Ceyliiii amin cümlemizi inşAllah🤲🏻☺️ Valla bildiğim babannem ikiz doğum yapmış,amcam yaşamış ama ikizi ölmüş doğumda.Başkada yok,piyango bize vurdu☺️☺️
ikizgebe Ceyliiii tek yumurtaya genelde tesadüf diyolar bölünme sırasındaki bi hatadanmış. Ama çift yumurta kadından genetik geliyomuş. Normalde her ay bir yumurta olur erkek bunu değiştiremeyeceğine göre herşey kadının elinde diyodu bi doktor😂
Ceyliiii Mehad4446 sizde yine varmış bizde hiç yok tecrübe alacağım kimsede yok😄 ne yapacağım bilmiyorum
Cansu101706 Ceyliiii 23.Haftadayız canım bir hafta sonra şeker için gidicem. Ama aşırı hareketlendiler
Figen_Aksu_1 Ceyliiii Amin hepimiz inşallah 🙏 doktorum cok iyi bakmadi yaa emin konuşmadi ilk gitigimde de ikiz olduklarını bilememisti onun için detaylı utrason günümü bekliyorum 3 hafta sonra net olarak öğreneceğiz inşallah 🤩
Ceyliiii Figen_Aksu_1 ben halen randevu alamadım🤷♀️ haziran a verdiler çok geç tahmini doğumum o zamanmış. Çekemediler geri özellerze aşırı pahalı 🤗
Tugcek33 Ceyliiii 17 haftalığız🤰🏼ilk zamanlar çok sıkıntı çektim ama şimdi daha iyiyim🤲🏻🌸 bel ağrılarım çok oluyor, çok kuduruyolar sanırım içeride özellikle ben oturunca, yatınca durmuyorlar🤣 ama çok hoşuma gidiyor🙈
Ceyliiii Tugcek33 maşallah Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 😇 bende sırt üstü yattığım zamanlar sertleşiyordu. Halen öyle alışmışım sola yatamıyorum bi türlü hissediyorlar hrhalde hemen kıpır kıpır oluyorlar 😇😇
Ceyliiii ikizgebe 😇😇 aynenn bende öyle sanıyordum doktor 7 göbek sülalende illaki vardır bilmesende dedi ama yokmuş 🤷♀️🤗
Elftrn1713 İkiz gebelik daha çok yeni yeniyiz ☺️5+3 keslerimiz görüldü. 10 şubatta 7 haftalık olduğumuzda kalp atışlarını dinlemeye gideceğiz. Bir haftadır aşırı miğde bulantısı var. Onun dışında bir sorunumuz yok çok şükür 🙏🏻
Ceyliiii Elftrn1713 oyy maşallah😇 benim önce tekti ikinci keseyi kalp atışını öğrenmeye gittiğimzde öğrenmiştim😄 ikisinin de kalp atışını öğrenmiş olduk şokunu zor attımm üstümden beklemiyordum 🤗 Çok şükür 2. Gebeliğim olacak ilki tekti 5 yaşında kızım var bunlar da ikiz olunca sanki hiç doğum yapmamış gibi şaşkınlık hissettim değişik bir duygu 😇😇
AzraAlperen Elftrn1713 yaa Maşallaaah Haftalarımız yakınmışş bizde 7 haftalık olduk iki kese iki kalp atışı.. daha çok yeniyiz.. hiç belirtimiz yok hiç hamile gibi değilim sizde öylemi? Rabbim tamamına erdirsin 🤗
Ceyliiii Mhtp2121 maşallah Allahım sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bizimde öyle 18+5 kız erkek🤗🤗🤗
Elftrn1713 Ceyliiii maşallah Sağlıkla alın inşallah kucağınıza 🥰benim şu an çok zor geçiyor bulantılar üç ayı tamamlayınca biter diyorlar ama üç ay nasıl geçecek bi bilmiyorum 🤷🏻♀️