Laleet benim ilk bebegin 39+0 da heldi ikinciside ayni sekilde geldi. Sadece ikincide acilma daha cabuk ve kolaydi ama ilkine göre kisa zamanda dogurdum ama sanci ve dogun daha zordu. Her hamilelik degiskenlik gösterirmis öyle demisdi doktorum. Suan 3. Gebeligim Allah in izniyle bakalim bu nasil olacak simdiden zorluor