Merhaba, ilk gebeligimde tam 40.haftada dogum yapmistim. Bekle bekle zar zor 40.haftada kendi istegiyle gelmisti kizim. Normal dogurmustum. Simdi yine hamileyim 27 haftalik. 2.gebeliginde ilkine gore daha erken doguran var mi? 40.haftaya kadar beklemek beni cok zorlamisti, bu gebeligimde daha erken doguracakmisim gibi hissediyorum ama bi de size danismak istedim.