pptya01 Ben de ilkşni 39 da doğurdum bunu çok daha önce bekliyorum ama şimdi burda okuyunca bunun his değil temenni olduğunu düşündüm. 38 de gelsin yaa
Laleet pptya01 diger anneler adina konusamam ama benim icimdekinin temenni oldugunu dusunmuyorum, hissediyorum😊 tabiki ilerleyen haftalarda gorurum ne kadar dogruyum ne kadar yanilmisim bilemiyorum su an ama😊
Laleet Tugcemre08 muhtemelen 40.hafta oluyor, bana da net tarih vermisti doktorum 40.haftaydi ve verdigi tarihte dogdu kizim
pptya01 Laleet normalde kızlar 50 51 doğunca uzun deniyor maaşallah ömrü de uzun hayırlı olsun inşallah
YaseminBatrk Nazlicann1993 yani düşük yaptım ben onda daha zorlanmıştım sanki 3 sene oldu ama normal kendinden gelen sancıyı bilmiyorum 🤷🏻♀️ suni sancısı normaldi ya zaten sürekli olan bir sancı değil korkma içini ferah tut