Haticeyuce31 Miskokulum35 kiz benimki ayni oglum gibi geceleri sakin ama sabah gözümü acoyorum tamam hop ben burdayım diyor valla 🤣
Deniz95 Miskokulum35 mmk01 B-P-R Aysn0232 Haticeyuce31 Haticeyuce31 bende şuan 17+6 dayım. Hareketleri 15. Haftama girdiğimden beri hissediyorum. 15 ve 16 da genelde kayma gıdıklanma şeklindeydi bu hafta pıt pıt olarak Daha belirgin hissediyorum. Ama 15 ve 16 da daha sık hissediyordum hareketleri 17 ye girince çok az hissetmeye başladım sizlerde durum nasıl.
Haticeyuce31 Aysn0232 ilk mi senin canin ilksen gec olur ilk merde benim 2. 16. Haftada hissetmeye başladım oğlumda 18+2de hissetmistim
Haticeyuce31 umaydurununannesi valla benimle ayni olan annelerin yuzde 85 i kiz bu sene kiz senesi galiba 😁 sağlıkla alalım kucağımıza insallahg
meri_2015 Burcuckmk çok ufak almamaya çalıştım ama tabikide 3-4 takım 0-3 ay var diğerleri daha çok 3-6 veya 6-9 ay almaya çalıştım açıkçası çokta kıyafet aldırmadı annem olsun çevremdeki sevenlerim olsun hediye getireceklerini kıyafet çok almamamı söylediler bende ihtiyaçlarımı onlara söylüyorum 🤗
Dilara_guess Bizde 21+2 olduk. Haziran başı gibi doğum💙 Eşyalarının büyük bir kısmını aldık, çok araştırarak aldım. Gerekli gereksiz diye dilediğinizi de danışabilirsiniz🤩
Smyye33 Dilara_guess kıyafet nasıl tercih ettiniz acaba bnde 22 ye girdim yeni yazın doğacağı için ilk aylar nasl giyer sonraki aylar nasl giyer bilemedm kolu uzun kısa olarak
hulya4627 Haticeyuce31 16+3 üz 14 temmuz görünüyor ama sezaryen olacağı için temmuzun ilk haftalarında doğum olck cinsiyetimiz net değil daha
Busgktp Haticeyuce31 17+6 olarak kızımı bekliyorum 🥰 doktorum tahmini doğum tarihinin 7 temmuz olduğunu söyledi ama bakalım haziran sonu da olabilir 😍🌸
Haticeyuce31 Deniz95 ben 16 da hissetmeye başladım hala kıpır kıpır ayni şekilde oturayım yeter son yarim saattir elik karnımda pat pat vuruyor küçüğüm 🥰
Miskokulum35 Deniz95 şahsen ben bazı günler az hissediyorum ara ara tekme oluyor ama bazende yerinde durmak bilmiyor 😇
Aysn0232 Birkiz beni 20 sinde çağırdı ama 18+5 aslında 19 hafta sayılıyor 19. Haftada da yapılıyor o yüzdendir inşallah güzel haberler alırsınız 🥰🌹
Berfininannesi Birkiz Canım ben özele gittim orda bana kesin kız dedi detaylı ulturason nasıl bilmiyorum ilk gebelik olduğu için acemiyim biraz😁
Deniz95 Haticeyuce31 benim ilk haftalar sabah çok az oluyordu genelde akşama doğru hateketleniyordu 17 ye girince hareket daha belirgin oldu ama azaldı anlamadım bu durumu
Cansuyrm35 21+3 olduk biz de, oğlumuz olacak 💙 Kıyafet, bebek arabası, park yatak gibi şeyleri aldık. Haftaya odasını ve anne yanı beşiğini alacağız. Daha alınacak çoooook şeyler var biraz hızlanmam gerekecek sanırım artık 🥰
Smyye33 Cansuyrm35 mrb bizim de 21 bitti kıyafeti nasıl tercih ettiniz acaba ilk aylar ve sonraki aylarda kolu kısa yada uzun mu