Haticeyuce31 Btunc brnde aynıyım.kuzum dualar okuyup pyle giriyorum iceri oğlumda bpyle değildim.valla bunda cok pimpirikli oldum niyeyse bizimde minnosumuz kızımız gelicek insallah 🥰🥰
Haticeyuce31 mmk01 saguk falan mi aldın acaba kuzum dikkt et yada büyümeye başlıyor belki ondan olabilir
mmk01 Haticeyuce31 hiç bırakmadı bugün adet sancısı diğer büyüme kaşık ağrısını felan çektim öyle bi ağrı değil 😔 bugün hareketleriyle uyandım göbeğimin altında yumruk büyüklüğünde çıkıntı sertlikle uyandım
Haticeyuce31 Burcuckmk benim oğlumda kaynaklı büyük eşyalarınızı hepsi var bi ıvır zıvır kiz kıyafetleri alınacak insallag
Haticeyuce31 Babytmr aynıyız valla kuzum.benimde ogpumdan var heysey bi kiyafet falan alınacak allahtan oğlumda hep ortak renk almıştım herseyi beyaz krem falan
Babytmr Haticeyuce31 insan yine dayanamaz alır gibime geliyo mini mini kıyafetlrri. enazından 3-6 aylık şeyler alırız. 0-3 ztn 40 gün giyiyolar nerdeyse almaya değmiyo🥰 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ikinci bebişlerimizide🤲
Haticeyuce31 Hareketlerini falan hissediyormusunuz kızlar peki ben 10 gundur falan hissediyorum kıpır kipiriz valla 👼🥰🥰 Dilek58 Aysn0232 Aysn0232 MerveBostann Btunc Berfininannesi B-P-R Miskokulum35 Busclk mmk01 Burcuckmk
Miskokulum35 Haticeyuce31 ben 18+2 den beri hissediyorum 😍dün gece 3 45 e kadar uyuyamadım kıpır kıpır güp güp vurdu
Haticeyuce31 Miskokulum35 kiz benimki ayni oglum gibi geceleri sakin ama sabah gözümü acoyorum tamam hop ben burdayım diyor valla 🤣
Deniz95 Miskokulum35 mmk01 B-P-R Aysn0232 Haticeyuce31 Haticeyuce31 bende şuan 17+6 dayım. Hareketleri 15. Haftama girdiğimden beri hissediyorum. 15 ve 16 da genelde kayma gıdıklanma şeklindeydi bu hafta pıt pıt olarak Daha belirgin hissediyorum. Ama 15 ve 16 da daha sık hissediyordum hareketleri 17 ye girince çok az hissetmeye başladım sizlerde durum nasıl.
Yuceroglu Btunc Yalnız değilsin her gün dua ediyorum bebişim sağlıkla gelsin diye Allaha 🙄 Böyle pimpiriklilik var üstümde 🙄
meri_2015 Burcuckmk aynıyız 😍 bizde 21+1 olduk 11 Haziran tahmini doğum tarihi bi oğlumuz olacak Allah nasip ederse 🤗 bizimde çoğu şeyimiz hazır küvet seti,deterjan,kendime pijama takımı v.b. gibi ihtiyaçlarımız kaldı 😄
Yuceroglu Haticeyuce31 Biz de 18+0 dayız. Kızımız geliyor ❤️ Sizin gibi temmuz başı haziran sonu bekliyoruz Allahın izniyle 😊😊
umaydurununannesi Haticeyuce31 benımde 17 artı 6 bugun bakalım kız dedıler 15 ve 16. Haftada umarım degısmez keyıflerınde ıcerde kıpır kıpır
Haticeyuce31 umaydurununannesi valla benimle ayni olan annelerin yuzde 85 i kiz bu sene kiz senesi galiba 😁 sağlıkla alalım kucağımıza insallahg
Haticeyuce31 Aysn0232 ilk mi senin canin ilksen gec olur ilk merde benim 2. 16. Haftada hissetmeye başladım oğlumda 18+2de hissetmistim
Bebeklimm Aysn0232 ya bende18 deyim doktora sordum anca 20. Haftalarda hissedersin o hissedilen damar atmasıdır dedi ama
Aysn0232 Haticeyuce31 rabbim hayırla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🌹 🥰bi hafta sonra var bakalım çok heyecanlıyım cinsiyette öğrenicez🥰