Mertimm Ben devlette yaptım malesef. Bilmiyorum ilk doğumum diye mi bana öyle geldi ama stajerler de olduğundan sürekli farkli kişiler gelip açıklığıma bakıyordu ve canım çook yaniyordu. Yaklaşık 17 saat sancı çektim ve ilk suyum.gelmişti benim kuru kuru sancı çektim yani suni falan vermediler bir hemşire vardı ebeydi galiba o doğurttu beni ama örneğin açıklıgına bakiyorlar ya kaç cm oldu falan asla söylemediler. Kaç dikiş var falan o da söylenmedi. Bana en son ıkınma hissi geldi kapıya çıkıp doğuruyorum artık biri gelsin dedim ve ebe geldiğinde saçını gördüğünü söyledi ıkın dedi Allahtan 2 3 gün once nasıl ıkınmam gerektiğini youtubeden defalarca izleyip iyice anladım ve 2 veya 3üncü ıkınmamda doğurdum.. Benım devlette ki tecrübem buydu😂