Bir yıl oldu ilk dogumumu özelde oldum. Sezeryan oldu çokta memnunum. Bu hamileliğimde de yine aynı doktiruma gittim.Bu sene para vermeyelim devlete gidelim dedim. Bir buçuk ay kaldı doğumuma. Doktor çok güzel. Odalarda oyle ama. MHRS den randevu vermiyorlar. Çok uzak bir tarihe çıkıyor. Dün arkadaş sıra aldı gittik. Allah’ım bir kalabalık hemde kendi doktorum bile değil. Son aylarım zaten. Sezeryan oluncada korktuyorum dedim eşime. Bu pandemi zamanı bu kadar sıkıntıyı çekemem ben dedim. Şükür durumumuz da o kadar kötü değil. Özelde ki aynı doktiruma gittimm. Eminim güzeldir ama işte başına gelecekleri bilince insan korkuyor