Özelde yaptım doğum için gittiğimde ve doğum zamanı doktordan ebeden hiç memnun kalmadım epidural istemediğim aşağılamaya çalıştılar baskı yaptılar eğitim durumumuzu falan sordular saçma sapan. Ama sonrası iyiydi çıkınca hasta bakıcı hemşire falan iyiydi çocuk doktoru kötüydü. Yani şans işi allah iyi insanlarla karşılaştırsın