Hfze35 Canım ben aralıkta kimyasal gebelik geçirdim regli oldum değerlerim düştü. Sonra 6 ocakta tekrar oldum. Ve şimdi normalde 2 şubat regli tarihi fakat ben hamilelik belirtisini fazlasıyla hissettiğim için bugün test yaptım ve bu şekilde. Kaç defa yaptım negatif ama bugün çok şükür 2. Çizgiyi rabbim nasip etti