deletedmom162 Çok sevindim sizin adınıza hayırlısı olsun tekrardan Allah kucağınıza almayı nasip etsin benim son adet 27aralik bende yaptım silik çizgi çıktı çok yeni pazartesi doktora gidicem kimyasal gebeliğe üzüldüm ama bende bu 2020de 2kere kürtaj oldum ocakta 10haftalik Eylül’de 8haftalik kaybettim kendi düşmedi malesef operasyon geçirdim öyle çok daha zor emin olunbu 3.hamileligim doktor iğnelerle baslatcam dedi bakalım inşallah 🤲