Busexxx merhaba güzel anne sana kendi hikayemi anlatayım belki ilham olur. Öncelikle bırakmak istedigin için bile tebrik etmelisin kendini bu çok zor bir savaş farkındayım, ben resmen sigara bağımlısıydim gözümü sigarayla açar sigarayla kapatırdim, yicek ekmeğim olmasın ama sigaram olmazsa olmazdı, bana deselerdi ki çok büyük hastalığın var sigarayı bırakmak zorundasın yinede birakmaz en fazla azaltirdim, eşimin içmesine rağmen ben çok içiyorum diye tartisirdik her defasında hasta olarak kabul et beni bağımlıyim kabul ediyorum derdim. Sonra hamile olduğumu öğrendim bir bebekle sigarayı yanyana düşünemedim bitmeliydi son bir paketim vardı dolu bu son dedim vedalasir gibi onu bitiresiye kadar içtim daha sonra gidipte almadım 10 15 gün çok zor geçti yalan yok çok sabrettim aklımdan çıksın diye, hamile halime sevinemeden sigarayla savas haline girdim ve sonunda ben kazandım 5 aydır icmiyorum inan aklıma bile gelmiyor artık. Hastalıktan kurtulmak olarak düşün en fazla cekicegin süre 10 15 gün ama inan bitiyor bitmicek gibi geliyor ama bitiyor, bu süreçte akşam yemeklerinde patlıcan ye patlıcanın içinde nikotin var seni en azından akşam yemeklerinden sonraki yoksunluk krizlerinden kurtarır, sigara bırakma uygulaması kullan ve hergün sigara alıyormuş gibi paranı kenara koy söylemesi ayıp bin liradan fazla biriktirdim bebeğime harcicam onu, sen anne olucaksin vücudun bir canlıya hayat verebilcek ruh verebilcek herşeye sahip ve gucluyken sigaraya mi yenilcek? Ben sana güveniyorum, sende kendine güven yapabilirsin♥️ ihtiyacın olduğu her an konuşabilir yardımcı olabilirim seve seve sağlıkla kal🤗