Busexxx Hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınızı okudukça ilham alıyorum bırakabilirim zaten normalde günde 1 paket içerken 5 6 ya düşürdüm çok teşekkür ederim ♥️♥️♥️
Rbkny Happylif3 hanımefendi bence sizle benim aramda daglar kadar fark var ki zaten linçleyen birisine gülen yüzle cevap vericek birisi degilim kişiye göre muamele yani anlamışsınızdır umurrımm😉
minemom Busexxx bebeğimin benim yüzümden öleceğini gözümün önüne getirdim öyle düşündüm içmedim bıraktım ve 7 yıldır içiyordum bir paket tüketiyordum günde
Happybaby007 Ayselirem vücudunun alışık olduğu bi sistem varmış bırakmak seni psikolojik ve vücut olarak etkileyecekse bu bebeğe daha çok zarar verir dedi