Canim ve bırakmayan diğer canim anneler. Ben bağımlı idim. Esim devamli bırakma peşinde iken ben bırakmam sen bırak diyordum.. Öğrendim içtim. Ertesi gün hastaneye gittik keseyi gördük ve bir daha içemedim.. Istedim mi evet istedim. Tabi deli gibi yine hayıflanmadım fakat canim istedi. Ama o günden sonra içemedim, aklima o ekran geliyor.. Onu düşün. Doğmuş bebeğe biberon yerinenizmarit vermiş gibi oluyorum diye düşün o zaman biraz daha rahatlarsın inşallah.. Ben yemek bilmezdim fastfoodken hayatım ağzıma cips sürmedim paketli gidalar yada.. Kahve az için deniyordu ay onu bile içemedim :) yani o mucizeyi o ekranı düşün Rabbim yardımcı olur :) kimsenin olumsuz yorumuna takılma, amaannn ben içtim bisey de olmadı deme, yapma minik mucizene 🖤