Tkurnaz bende aynen , eczaneden test aldım pozitifti bi daha içmedim hiç , ilk 1 hafta zor oluyor . Sonra geçiyor. Çünkü aslında vücudun sigarayı istemiyor. Zararlı bir şeyi neden istesin ki . Ama hayatımızın belli anlarına kodlamışız. Çayın yanında yemekten sonra arabadan inerken eve gelince , mutfakta iş yaptıktan sonra , kahve içince, arkadaş gelince , gibi anlarda içme dürtüsü geliyor. Biraz o anlarda zorlanıyorsun ama bebeğine olan duygun ağır geliyor içmiyorsun 🥰