Gulkar Bbdd bende arif denize gitmeyi düşünüyorum gittikten sonra düşüncelerinizi paylasirsaniz memnun olurum
Bbdd Gulkar arif beye gittiniz mi ben bugün gittim ilk defa çok memnun ayrıldım herşeyi çok güzel en ince ayrıntısına kadar anlatıyor ultrasonda da uzun süre vakti herşeyi anlatti
Bbdd Gulkar aa çok iyi siz benden daha tecrubelisiniz o zman 😊 inşallah kafamıza yatan memnun kaldığımız bir doktor buluruz
Gulkar Bbdd inşallah ama ibrahim beyin ayrılmasına çok uzuldum çünkü geçen yıldan beri ona gidiyorum ameliyatımı o yapmıştı bakalim ne olacak
B8use Mlsymc sordum sezaryen ve normal dogum 1000 tl sadece epudral dogum 1200 tl . Sormadigim sey eger bir gun hastanede kalınırsa yatak ucreti bu 1000 tl ye dahilmi yoksa 200 tl yatak ucreti alacaklarmi onu soracagim sadece
B8use Yeniannee fotoğrafçıya ya da hastane suslemesine izin veriyolar. Esiminn girmesine su sekilde izin verdi sanci aninda almam iceri dedi bebegin dogmasina yakin girer dedi bana hatirlatirsin dedi yurdanur hanim . Cunku benim.esim fotograf cekecek insallah .
Mlsymc B8use bende ncrye gidiyorum da sormadim hic uygunmus fiyat diger hastanelerde cok fark ediyor normal ve sezeryan
Mlsymc B8use size göre indirimli fiyat olabilir mi acaba bu başka bir postta 55 tl muayene ücreti ödüyorum yazmışsınız. Normalde 65 tl diye biliyorum. Acaba çalıştığınız kurum indirimi yada sosyal güvencenize göre farklılık gösteriyor olabilir mi
Bbdd Hastane ve hastane personeli nasıl acaba ordan doğum yapanlar bilgilendirebilir mi özellikle normal doğumda ebeler nasil
Bbdd BurcuGllOk çok sevindim bi sıkıntı olmazsa normal doğum istiyorum ondada ebelerin davranışları çok önemli
Bbdd BurcuGllOk oyy😍😍 banada zaman hiç geçmez gibi geliyordu ama cabuk geçiyor gerçekten sağlıkla kucagimiza alalım inşallah bebislerimizi