Bbdd BurcuGllOk oyy😍😍 banada zaman hiç geçmez gibi geliyordu ama cabuk geçiyor gerçekten sağlıkla kucagimiza alalım inşallah bebislerimizi
Mlsymc B8use bende ncrye gidiyorum da sormadim hic uygunmus fiyat diger hastanelerde cok fark ediyor normal ve sezeryan
B8use Mlsymc giriste solda cam odalarda bayanlar varya onlar bilgi veriyor dogum ucreti hakkinda bagli oldugunuz kurumu sorup ona gorw fiyatlari soyluyor
Mlsymc B8use size göre indirimli fiyat olabilir mi acaba bu başka bir postta 55 tl muayene ücreti ödüyorum yazmışsınız. Normalde 65 tl diye biliyorum. Acaba çalıştığınız kurum indirimi yada sosyal güvencenize göre farklılık gösteriyor olabilir mi
B8use Mlsymc birde ben bazi postlarda nts ucretsiz diye okudum belki bu sefer ncr bizden 63 almis alabilir normalde bizden 55 aliyorlar ben nts ucreti ile beraber olarak düşünüp 63 odedik gecen hafta yine gidecegim bu sefer 55 veririm
Mlsymc B8use teşekkürler bende başka bir hastada denk gelmiştim nst icin 7 8 tl gibi bir ücret aldılar. Yurdanur ganim cep telefonu numarasını veriyor mu hastalara ?
Sureyyasel Bende hatem hastanesine gidiyorum fethi beye çok memenunum ama eşim doğuma girmek istiyor hastane alamayız diyor ısrarla eşim oda süslemeyi dışardan yaptırmak istiyor onada yok diyorlar şimdi hastaneden geliyoruz eşim başhekim ve genel müdürle tartıştı bu yüzden doktoru değiştirelim diyor bende çok memnunum doktorumdan sırf almıyorlar diye doktorumı değiştirmek istemiyorum 😕
HaticeErgl Deva hastanesinde sezen hanima giden yok mu kizlar bide normal dogumda ebeler mi giriyo doktor girmiyo mu
Bbdd BurcuGllOk gidemedik malesef gecen hafta cumartesi randevum vardı aradılar doktor bey o gün izinli cuma olur mu diye bizde il dışından geliyoruz öyle olunca kaldi. Siz devam ediyor musunuz hala memnun musunuz
denizz89 @BurcuGllOk doğum ücretini sormustum ama ☺️muayanesi okadar sanırım..gitmedim ama arastryorum nasıl biri acaba