supermommm ilk bebeklerimizde böyle kayıplar yaşadığımız için maalesef artık diğer gebeliklerimizde her gün tedirgin olucaz. Aklımızın ucundan geçmeyen şey başımıza geldi, artık istesek de rahat olamayız, Allah sağlıkla nasip etsin inşallah. Eğer durumunuz varsa pıhtılaşma testi yaptırın derim ben, devlette 3 düşükten önce pek yapmıyorlar ama özelde 300-400 tl gibi bir fiyata yapılıyormuş. Allah bir daha kayıp yaşatmasın inşallah ama aklınızda olsun yine de.